Coneixes la nostra aplicació de gestió de la biblioteca escolar?

Aquest any hem llançat una nova aplicació de gestió de la biblioteca escolar integrada amb Legiland. Durant els darrers mesos alguns col·legis i instituts l'han estat provant i ens han ajudat a millorar-la.

Aquest any hem llançat una nova aplicació de gestió de la biblioteca escolar integrada amb Legiland. Durant els darrers mesos alguns col·legis i instituts l'han estat provant i ens han ajudat a millorar-la.

A partir del curs vinent, tots els centres educatius que utilitzin Legiland podran gaudir d'aquest nou recurs (sense cost addicional).

L'aplicació ofereix una manera fàcil, ràpida i global de gestionar el préstec de llibres, siguin o no lectures de Legiland. Fins i tot, permet afegir usuaris que no tinguin una llicència de Legiland.

Aquí tens algunes de les principals característiques:

Sincronització

L'aplicació se sincronitza amb el catàleg de llibres de paper de la vostra biblioteca perquè pugueu gaudir d'una gestió unificada i actualitzada en temps real.

Gestió descentralitzada

Qualsevol persona habilitada pot gestionar el préstec de llibres, facilitant l'accés als recursos i optimitzant el temps.

Disponibilitat

Tots els alumnes poden consultar la disponibilitat dels llibres i fer reserves, promovent la seva autonomia i responsabilitat.

Fins on podem arribar llegint?Participa a "El Camí de Paper"